Theme by Kran

wtorek, 22 marca 2016

Beznadziejna.

   Jestem nikim. Nic nie znaczę. Nie powinnam istnieć. Chcę zniknąć. Jestem BEZnadziejna.
Takie myśli pojawiają się w mojej głowie każdego dnia. Przecież kiedyś ich nie było. Kochałam siebie, byłam swoją przyjaciółką. Co się zmieniło od tego czasu? Stałam się wrażliwsza, za dużo myślałam, a może się zepsułam? Znów obwiniałam siebie, okaleczałam za to kim jestem. W życiu zraniło mnie wielu ludzi. Nie myślę tu o osobach, które mnie w jakiś sposób skrytykowały, bo mają do tego prawo. Nikt w końcu nie jest idealny. Nie chcę mówić kto, w jaki sposób i jak dużo tych osób było. Jednak ludzie nas okaleczają i to nie jest dla nikogo tajemnicą. Mogą też nas uleczyć. Nie każdy ma jednak to szczęście, w tak młodym wieku poznać prawdziwego przyjaciela, który pokocha go całym sercem. Ja taką osobę poznałam i dzięki niej powoli zapominam i wygrywam ze wspomnieniami.

  Teraz zrozumiałam. NIE JESTEM BEZNADZIEJNA. Ktoś mi to kiedyś zmówił, kilka osób, a ja uwierzyłam. Nauczyć się pokochać na nowo jest bardzo trudno. Są ludzie, którzy tak potrafią dobrać słowa, że zaczynasz się czuć największym złem tego świata, niczym. Zaczynasz czuć, że jesteś wielką szczęściarą, że ten ktoś w ogóle zwrócił na Ciebie uwagę. Druga osoba traktuje Cię jako gorszą tylko i wyłącznie dlatego, że sama ma problem ze sobą. Ma niskie poczucie własnej wartości i próbuje poczuć się lepiej Twoim kosztem. Osoba, która ma szacunek do siebie nie uważa innych za gorszych. Aby szanować siebie, trzeba najpierw nauczyć się szanować innych. Czasem człowiek, usprawiedliwiając się stresem traktuje Cię jak zero. Mówi, że kocha i mu zależy a potem zwraca się do Ciebie w taki sposób, że łzy same spływają po twoich policzkach. Inny człowiek z łatwością przelewa swoje frustracje na Ciebie, bo siebie winić nie potrafi, tak samo jak nie potrafi przeprosić. Potem zauważasz, że relacja z tą osobą jest bardzo toksyczna. Ale przecież Ty kochasz i dajesz z siebie wszystko. Całe swoje serce. W zamian dostajesz przykre słowa, a potem fałszywe:
Kocham Cię. Jednak druga osoba ma przecież dobrą opinię. Jest poważnym człowiekiem. To Ty jesteś wariatką, bo jesteś chora. Ludzi, którzy mogą Cię zranić jest miliony. Pamiętaj, żeby nie dać sobą manipulować. Nie jesteś beznadziejna. Ktoś tylko bardzo chce, żebyś się tak poczuła.
HOPEless. Pamiętaj, że nawet w tym słowie jest nadzieja...



Ilustracja: http://tylko-szum.blog.pl/


9 komentarzy:

  1. Obecnie starsznie draznia mnie osoby ktore ciagle sie nad soba uzalaja dlatego ciezko mi bylo przetrwac przez pierwsza czesc postu, ale chyba zapominam ze kiedys tez taka bylam. Teraz wiem ze jestem najlepsza wersja samej siebie i nikt nie znajdzie lepszej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak należy myśleć! Niestety każdy ma czasem załamanie i się zgubi. Ważne by spróbować siebie zrozumieć.

      Usuń
  2. Ja osobiście nienawidzę kiedy ktoś cos w życiu osiąga choćby nawet drobną rzecz i jakaś osoba musi mu ją odebrać. Tak jak to napisałaś, uważają, że jesteś najgorszym złem tego świata.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo madry post, daje do myślenia
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo madry post, daje do myślenia
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem jak to jest :'( kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry i przede wszystkim ciekawy post
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często się zalamuje ale warto zawsze szukać pozytywów!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń