Theme by Kran

niedziela, 5 czerwca 2016

Grubasy i wieszaki.

Do tego tematu zainspirowało mnie zdjęcie, które znalazłam na jakiejś stronce.
Otóż... Zacznę od tego, że każdemu podoba się coś innego i dla każdego co innego jest seksowne. Każda kobieta jest piękna, w każdej ktoś to piękno odnajdzie. Nie podoba mi się nagła krytyka dziewczyn chudszych. Rozumiem, media wykreowały jako ideał obraz kobiety baaaardzo szczupłej. Teraz zaczęło się promowanie "kobiecości". W tym momencie się nie zgadzam, ponieważ kobiecość to nie cielesność, ale przede wszystkim wnętrze. Silna osobowość kobiety, niezależnie czy z niedowagą czy kilkoma kilogramami więcej może być bardziej seksowna niż fizyczność. Osoba, która ma więcej kilogramów, częściej ma kompleksy niż osoba szczupła. Wtedy zauważyłam, że pojawia się nagonka i słowa w stylu: ona jest szkieletem, wieszakiem itp. Myślę, że jeśli chcemy być szanowani, to powinniśmy również szanować innych. Jeżeli nie chcesz słyszeć, że jesteś pulpetem to czemu nazywasz kogoś wieszakiem? Dla mnie nie ma to zupełnie sensu. Szanujmy siebie i to, że każdemu podoba się co innego. Dopiero otyłość czy poważna niedowaga są niebezpieczne dla zdrowia. To idzie w obie strony, a słyszy się głównie o wieszakach. Polecam przemyśleć sobie ten temat. Osobie chudej, widzącej taki obrazek może być bardzo przykro. Uważajcie na słowa, gdyż mogą mieć one ogromną wagę. Każdy jest inny i każdemu podoba się coś innego. Uszanuj to. :)


5 komentarzy:

  1. Ale też nie każdej kobiecie jest mieć dane duże piersi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale czy to oznacza, że jest niekobieca? :)

      Usuń
  2. Najważniejsze jest, żeby czuć się piękną w środku, nieważne jest jak wyglądasz. Osoba, która jest zbyt chuda cierpi, że nie ma kilku kilogramów więcej, a ta z krągłościami narzeka, że ludzie patrzą na jej ciało, nie osobowość. Według mnie nieistotne jest jak ktoś wygląda tylko jaki ma charakter i na ile akceptuje sam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, każdy ma inny gust i każdemu podoba się co innego, więc szlag mnie trafia jeśli słyszę, że ktoś komentuje kobietę w stylu ''patrz, jaka chuda!!'', ''Ty, widzisz jaka ona jest gruba? Boże, jak tak można''- według mnie to szczyt niedojrzałości i wiele osób nie zna przyczyn wyglądu drugiej osoby. Ja mam nogi jak patyczaki, jestem chuda pomimo tego, że nie odchudzam się i nie chcę tak wyglądać, mało osób wie, że może być to spowodowane chorobą czy innymi współczynnikami. Ja jestem bardzo tolerancyjną osobą i jeśli chodzi o poglądy na dany temat, staram się ich nie zmieniać tylko pod wpływem impulsu czy sytuacji.
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Depresja nie lubi dialogu, mówienia i dynamiki. Ważne, aby dużo mówić, zwłaszcza o emocjach. Dużo się ruszać i zadbać
    o dobry poziom witamin w organizmie. To tak na początek.
    Pozdrawiam

    http://psychoterapiadysleksja.bialystok.pl

    OdpowiedzUsuń